گرانول خوراکی برای بدنسازی دیابت را به همراه دارد

فناوری می‌تواند با موفقیت برای تولید گرانول خوراکی برای بدنسازی با جریان خوب برای هر فرمولاسیونی که مواد فشرده با مقاومت کششی 0.5 مگاپاسکال تولید می‌کند، استفاده شود. همچنین، این فناوری استفاده از بارهای دارویی بالا تا 70 تا 100 درصد را امکان پذیر می کند.

زیرا جریان پذیری کافی را می توان حتی در نیروهای تراکم غلتکی کمتر کسرهای جامد کمتر نسبت به تراکم غلتکی معمولی به دست آورد.9 علاوه بر این، این فناوری از مزایای مختلف دیگری مانند سرعت پردازش سریعتر، هزینه کم، هدررفت کم یا بدون مواد باشد.

قرار گرفتن در معرض گرد و غبار کم به دلیل بسته بودن این واحد و غیره می باشد. شکنندگی و غیره یکی از مسائل اصلی در مورد این فناوری است. شرح اهمیت و محدودیت های آن در جدول 1 خلاصه شده است.

دانه بندی مرطوب روشی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و گرانول ها با جرم گیری مرطوب مواد کمکی و API با مایع دانه بندی با یا بدون بایندر تولید می شوند. مراحل مربوط به روش دانه بندی مرطوب معمولی را می توان در شکل 4 مشاهده کرد.

گرانول

دانه بندی مرطوب شاهد نوآوری های فنی و فناوری مختلفی مانند دانه بندی بخار، دانه بندی خشک فعال شده با رطوبت یا دانه بندی مرطوب، دانه بندی چسبندگی حرارتی، دانه بندی مذاب، دانه بندی منجمد، فوم شده است.

دانه بندی بایندر یا فوم و دانه بندی مرطوب معکوس. اهمیت و محدودیت های تکنیک ها و فن آوری های دانه بندی مرطوب اخیر در جدول 1 خلاصه شده است.دانه بندی مرطوب معکوس یا دانه بندی مرطوب فاز معکوس پیشرفت جدیدی در تکنیک دانه بندی مرطوب است که شامل غوطه ور شدن فرمول پودر خشک در مایع بایندر و سپس شکستن کنترل شده برای تشکیل گرانول می شود.

10 بر اساس این اختراع، محلول بایندر تهیه شد. ابتدا مواد کمکی پودر خشک تحت اختلاط در گرانولاتور به محلول بایندر اضافه شدند. متناوبا، دارو با محلولی از پلیمر آبدوست و یا بایندر مخلوط شد تا یک دوغاب به عنوان مایع دانه‌بندی تشکیل شود.

سپس گرانول ها با غوطه ور کردن مخلوطی از سایر مواد کمکی خشک در دوغاب بایندر تشکیل شدند. گرانول های مرطوب حاصل پس از خشک شدن آسیاب شدند. مشخص شد که گرانول‌های تولید شده توسط این فرآیند دارای ویژگی‌های جریان و جابجایی خوبی مانند آنهایی هستند که با فرآیند دانه‌بندی مرطوب تولید می‌شوند.

علاوه بر این، قرص های تشکیل شده از این گرانول ها در طول آزمایش انحلال در مقایسه با روش معمول دانه بندی مرطوب، یکنواخت تر فرسایش می یابند. نمودار شماتیک این فرآیند در شکل 5 ارائه شده است.