دمپایی قم بچه گانه هم اکنون در رده اول بازار بورس

هنگام راه رفتن، شخص از پاشنه تا پا غلت می زند، خواص استهلاکی کف پا در این امر به او کمک می کند. انعطاف پذیری در اینجا نقش اساسی دارد.

 مدل را در کف پا خم کنید اگر موفق شدید، آزمون قبول می شود. اگر کف پا سفت است و به سختی خم می شود، پنجه دمپایی قم بچه گانه  یا چکمه باید به صورت قابل رویت به سمت بالا باشد به طوری که با رول تداخل نداشته باشد.

پاشنه‌خوان ایده‌آل بسته، سفت است حتی اگر سخت تلاش کنید، نباید بتوانید آن را خم کنید، جامد مواد جامد و بدون درز. پاشنه در چنین پاشنه ای به خوبی ثابت است و به طرفین تبدیل نمی شود.

دمپایی قم بچه گانه

پاشنه را از داخل احساس کنید باید با یک پد نرم کوچک مجهز شود، این کار از پاهای ظریف در برابر مالش محافظت می کند و به طور کلی فرآیند پوشیدن را راحت تر می کند.

اگر کف پا را از کنار پاشنه و پنجه مقایسه کنیم، در پشت باید بالاتر باشد، اما نه بیشتر از 7-10 میلی متر. سانتی متر بالاتر از قبل برای پاها و ستون فقرات کودکان در حال رشد خطرناک است، باری که ممکن است به اشتباه توزیع شود.

البته دختر بچه‌ها دوست دارند کفش‌های مادرشان را با کفش‌های رکابی یا قاچ‌های بلند امتحان کنند. بسیاری از تولیدکنندگان کفش، مدل‌های کودکانه را شبیه به بزرگسالان تولید می‌کنند.

گوه‌ها و پاشنه‌هایی که برای کفش‌های کودکان خیلی بلند هستند. سعی کنید از چنین مدل هایی اجتناب کنید. هر چیزی زمان خودش را دارد.

انگشت پا باید گرد، جادار باشد تا انگشتان پا را نیشگون نگیرد و به اندازه کافی قوی باشد. کفش های نوک تیز را انتخاب نکنید، به پنجه گرد ترجیح دهید. این شکل خاص موقعیت طبیعی انگشتان را ارتقا می دهد و آنها را از تغییر شکل محافظت می کند.

این جزء اجباری دستگاه داخلی کفش است. این یک پد کوچک است که در قسمت داخلی پا تقریباً در قسمت میانی آن قرار دارد. تکیه گاه قوس پا نقش مهمی در رشد پا دارد.

قوس صحیح پا را تشکیل می دهد، بنابراین از آن در برابر بروز صافی کف پا محافظت می کند. اطمینان حاصل کنید که تکیه گاه قوس در جای خود قرار دارد، در غیر این صورت وجود آن معنایی ندارد.

اکنون که کفش ها را از نظر ویژگی های آناتومیکی لازم بررسی کرده اید، وقت آن است که حس زیبایی شناسی خود را سرگرم کنید. کفش، البته، باید مورد پسند همه باشد.

از پاشنه تا پا، با هر پرچ و کمان Velcro. باید سبک باشد. رنگ و مدل او باید کودک را خوشحال کند.

اگر فرزند شما در پایان اتصال گفت:  مامان، آیا می توانم بلافاصله با این کفش ها بروم؟ مطمئن شوید که کفش مناسبی را انتخاب کرده اید.