کلاه دوچرخه سواری بچه گانه چتری دو نفره در روزهای بارانی برای شماست

کلاه ایمنی دوچرخه سواری سنتی برای سوارکاران جوان است. این کلاه دارای گرافیک رنگ روشن پلاستیکی بر روی فوم ضربه ای است. 

سبک وزن است، تهویه خوبی ارائه می دهد، دارای بالشتک مناسب است، و دارای آفتاب گیر است. آزمایش کنندگان می گویند محصول راحت است و ما سادگی و طراحی ساده آن را دوست داریم.

این کلاه دوچرخه سواری بچه گانه کوچک و نامناسب برای کودکان با سر بزرگتر است، اما اگر قبل از خرید به اندازه و اندازه کودک خود دقت کنید، نباید مشکلی داشته باشید.

 این یک دستگیره دور قابل تنظیم ندارد، بنابراین ممکن است تا زمانی که یک کلاه ایمنی قابل تنظیم ممکن است مناسب نباشد.

کلاه ایمنی دوچرخه بچه گانه

همچنین، روکش پلاستیکی نازک ممکن است در گرمای شدید بدشکل شود، بنابراین توصیه می‌کنیم آن را در یک ماشین داغ یا زیر نور مستقیم آفتاب نگذارید.

به طور خلاصه، ما فکر می‌کنیم این کلاه ایمنی یک انتخاب بالقوه برای سوارکاران جوان‌تر است، به‌ویژه آنهایی که به کلاه ایمنی نیاز دارند و به سبک یا برجسته بودن اهمیت نمی‌دهند.

کلاه دوچرخه بچه گانه Obsidian دارای گرافیک کارتونی شایان ستایش و یک گیره داخلی است.

 دارای اندازه دور قابل تنظیم است، بنابراین باید طیف وسیع تری از سرها را درست خارج از جعبه قرار دهد. ما بالشتک ضخیم تر و سگک چانه کمی خمیده را دوست داریم که تا حدودی آن را برای پوشندگان راحت تر می کند.

این کلاه دارای یک گیره کوچکتر است و ما متقاعد نشده ایم که همانطور که والدین انتظار دارند از چشم محافظت کند، اما محکم است. 

این می تواند با مچاله نشدن یا بیرون نیامدن مانند برخی از کلاه ایمنی دوچرخه سنتی، در برابر آسیب صورت به محافظت از صورت کمک کند.

 به طور کلی، این کلاه ایمنی بچه گانه یک گزینه عالی برای سوارکاران جوانی است که به محافظت از سر نیاز دارند. ما فکر می کنیم که والدین و بچه ها از دور قابل تنظیم برای تناسب سفارشی قدردانی خواهند کرد