فلفل قرمز گلستان باعث به دام انداختن دزدان دریایی شد

فلفل قرمز به ندرت در آشپزی آلمانی شناخته شده است. بسیاری از آشپزهای سرگرمی فکر می کنند که فلفل قرمز را می شناسند یا حتی از آن استفاده می کنند.

اما همانطور که در بالا در این مقاله توضیح داده شد، آنها بیشتر فقط توت قرمز را می شناسند و از آن استفاده می کنند که فلفل صورتی نیز نامیده می شود.

مجدداً متذکر می شویم این فلفل قرمز گلستان نیست ! این اصلا فلفل نیست! فلفل قرمز بسیار کمیاب است و تقریباً هرگز در سوپرمارکت های آلمان موجود نیست.تجارت منصفانه تضمین شده و با دست مرتب شده است.

فلفل قرمز مستقیماً از مزرعه در کامبوج. در وبلاگ دستور پخت ما همیشه جدیدترین دستور العمل ها و ایده های فلفل قرمز واقعی را خواهید یافت.

فلفل قرمز

مال ما بسیار محبوب است دستور پخت اسپاگتی کاربونارا با فلفل قرمز کامپوت. فلفل قرمز کامپوت ماطعمی خوش طعم و میوه ای دارد و بهترین طعم را به صورت تازه آسیاب شده یا له شده می دهد.

این تنها راه برای توسعه رایحه میوه ای-ادویه ای با همه تنوع آن است. فلفل قرمز تازه روی پیتزا یا سالاد ترد آسیاب شده، یک همراهی روزمره است. حتما این تجربه طعم را خودتان تجربه کنید.

لذت بردن آگاهانه نیز به معنای خرید آگاهانه است. محصولات تازه و منطقه ای زمانی که با ادویه های باکیفیت تصفیه شده باشند طعم بهتری دارند.

با فلفل قرمز کامپوت واقعی ما، غذاهای شما واقعا زنده می شوند. به “فلفل پودر شده” در قوطی یا فلفلی با منشأ و هویت ناشناخته بسنده نکنید.

فلفل قرمز کامپوت واقعی ما طعمی استثنایی و هویت واقعی دارد. ترکیب تندی و شیرینی ملایم به گوشت برشته یا کبابی و غذاهای گوشتی پیتزای مناسبی می دهد.

سوپ های مقوی، سس، کارپاچیو و دسرهای خامه ای از گرمای دلچسب آن بسیار سود می برند. توت های فلفل قرمز و تند واقعاً چشم نواز هستند و به همین دلیل است که از آنها برای تزئین نیز استفاده می شود.

از آنجایی که فلفل ترشی کاملا نرم است، نباید آن را در آسیاب فلفل آسیاب کرد، بلکه نباید آن را له کرد یا با هاون آسیاب کرد.