زیتون و یبوست یکی از علائم سرطان گوارش در زنان اعلام شد

در زمان آشپزی یا در آشپزخانه، زیتون از جمله چاشنی هایی است که در بین فرانسوی ها محبوبیت بیشتری دارد. زیتون و یبوست نماد غذاهای مدیترانه ای، آنها همچنین مزیت عالی بودن برای سلامتی شما را دارند! در اینجا فواید تغذیه ای زیتون و همچنین بهترین نکات ما را برای انتخاب آنها و ادغام آنها در دستور العمل های مورد علاقه خود کشف کنید!زیتون میوه درخت زیتون است.

از نظر گیاه شناسی، آنها دروپه هایی با پوست صاف، گوشتی سرشار از چربی و دارای سنگ هستند. شکل تخم مرغی آنها در بین هزار نفر قابل تشخیص است و رنگ آنها بسته به مرحله بلوغ آنها می تواند از سبز روشن به سیاه تند تبدیل شود.

زیتون ها را می توان پس از فرآوری همانطور که هست خورد یا برای تولید روغن زیتون، مشخصه غذاهای مدیترانه ای استفاده کرد. بدون درمان قبلی، زیتون سبز به دلیل تلخی قابل خوردن نیست. به همین دلیل است که عمدتاً در آب نمک یافت می شود. از نظر سلامتی، مطالعات اخیر فواید زیتون را بر سیستم های مختلف بدن نشان داده است.

زیتون

ابتدا، زیتون حاوی ترکیبی از آنتی اکسیدان های مفید برای بدن است: لیگنان ها، آکتئوزیدها، تیروسول، هیدروکسی تیروزول و غیره. بنابراین مصرف منظم و متوسط ​​آن برای مبارزه با پیری زودرس سلول های ارگانیسم جالب است و حتی می تواند از بروز برخی سرطان ها جلوگیری کند. گوشت زیتون سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع است که برای سلامت قلب و عروق و محدود کردن خطر لخته شدن خون عالی است.

منبع ویتامین E، منیزیم، سدیم و پتاسیم، دارای مشخصات غذایی بسیار کاملی است که برای سلامتی مفید است. در نهایت، زیتون منبع فیبر ضروری برای راحتی گوارش و عملکرد صحیح ترانزیت روده است. با این حال، این ماده غذایی پرکالری است که برای جلوگیری از افزایش وزن باید در حد اعتدال مصرف شود.

فصل خوردن زیتون چه زمانی است؟در اروپا، زیتون سفره ای در پاییز برداشت می شود. زیتون های مورد استفاده برای تولید روغن زیتون در فصل زمستان برداشت می شود.

زیتون ها را قبل از باز کردن در ظرف در بسته خود می توان تا 1 سال در جای خشک و دور از نور و گرما نگهداری کرد. پس از باز شدن باید آنها را در آب نمک خود در یخچال نگهداری کرد و می توان آنها را برای چند هفته نگهداری کرد.

ظروف زیتونی کاملاً در برابر یخ زدن مقاومت می کنند که به شما امکان می دهد حتی بیشتر از آنها لذت ببرید! تمام نکات ما برای نگهداری زیتون را در این مقاله بیابید.