آجر نسوز شومینه به قطب شمال صادر شد

شبکه پلان با استفاده از دو دیوار آجر نسوز شومینه اصلی، یکی خطی و دیگری به شکل L تقسیم شده است که در سرتاسر خانه اجرا می شود و فضاهای داخلی را به هم متصل و تقسیم می کند، بنابراین به عنصر بسیار مهم خانه تبدیل می شود.

آجرهای نسوز مورد استفاده برای این دیوارها به یک ماده حیاتی تبدیل می‌شوند، زیرا انعطاف‌پذیری در استفاده را فراهم می‌کنند. گاه متخلخل مانند جلی، گاه مات و بافت.

و گاهی اوقات یک حیاط تشکیل می دهند یا به عنوان پس زمینه کار می کنند. این دیوارها از هر گوشه خانه دیده می شوند.

اتاق خواب ها همگی واحدهای مجزای مستقلی هستند که در سمت غرب قرار دارند و بادها را می خورند. که توسط یک راهرو به هم متصل می شوند، با نشستن سرپوشیده و پوجا دنبال می شوند.

یک استخر بزرگ در نزدیکی مرکز میزبانی می‌شود که با ادغام در طبیعت، اطمینان حاصل می‌کند که طرح به مفهوم وفادار است. یک آشپزخانه در فضای باز، اتاق های رختکن، سالن بدنسازی و اتاق های بخار در اطراف آن قرار دارد.

نشیمن، ناهار خوری و آشپزخانه در نمای شمالی دارای بازشوهایی هستند که به فضاها اجازه ورود به چشم انداز سرسبز را می دهد.

آجرهای نسوز در زمینه ساخت و سازهای نسوز مورد استفاده قرار می گیرند و در درجه اول برای ذخیره و انتشار گرما استفاده می شوند. آجرهای نسوز برای ساخت منقل باغی، شومینه، اجاق گاز، اجاق پیتزا و اجاق های اصلی ایده آل هستند.

از آجرهای نسوز برای آسترهای اجاق گاز نیز استفاده می شود. آجرهای نسوز در کیفیت های مختلف موجود می باشند که دمای کاربرد متفاوتی نیز دارند.

از آجرهای نسوز با کیفیت صنعتی A35t به صورت استاندارد استفاده می شود. اینها می توانند تا دمای 1400 درجه را تحمل کنند. چگالی مواد بالا و نسبت بالای آلومینا برای ظرفیت ذخیره حرارتی خاک نسوز تعیین کننده است.

یک گودال آتش نشانی جالب برای باغ، ملک یا کلبه در جنگل است و به راحتی می توانید خودتان آن را راه اندازی کنید. البته نه تنها فونداسیونی که کف زیر شومینه را از گرما محافظت کند.

بلکه سنگ های مناسب نیز مهم است. آنها تزئینی هستند، آتش را تحت کنترل نگه می دارند و می توان از آنها برای نگهداری انواع ظروف باربیکیو استفاده کرد. برای این منظور فقط از سنگ های طبیعی روکش دار و مقاوم در برابر حرارت استفاده می شود.

انتخاب سنگ های مناسب برای شومینه ضروری است، زیرا هر سنگی برای استفاده دائمی به عنوان شومینه مناسب نیست.

در حالی که بیشتر سنگ‌های طبیعی جامد و سنگین هستند و باعث می‌شوند نسوز به نظر برسند، اما این موضوع بسیار دور از ذهن است.