پسته فندقی فله ای برای نخستین بار به کشور هندوستان صادر شد

با توجه به اینکه پسته فندقی فله سرشار از پروتئین، فیبر و چربی های سالم است، یک میان وعده عالی بدون احساس گناه است. اگر عاشق خوردن این آجیل های خوش طعم هستید، احتمالاً متوجه شده اید که آیا می توانید کاری با پوست پسته انجام دهید.

نگهداری گیاهان سالم را برای هر کسی آسان می کند! یاد بگیرید چه چیزی را رشد دهید و چگونه از آن مراقبت کنید. تمام آنچه را که برای استفاده از پوست پسته در باغ خود نیاز دارید بدانید!
در حالی که به احتمال زیاد نمی توانید صدف ها را بخورید، آیا می دانستید که آنها در باغ و خانه شما کاربردهای شگفت انگیزی دارند؟

بنابراین، دفعه بعد که با یک کاسه کامل پوست پسته باقی ماندید آنها را در سطل زباله نیندازید. پوسته ها را به آرامی با آب بشویید و اجازه دهید قبل از انجام کاری با آنها کاملا خشک شوند.

پسته

پوست پسته کاربردهای منحصر به فرد و خلاقانه این پوسته ها در باغ و خانه شما دارد. با توجه به اینکه پسته سرشار از پروتئین، فیبر و چربی های سالم است، یک میان وعده عالی بدون احساس گناه است.

اگر عاشق خوردن این آجیل های خوش طعم هستید، احتمالاً متوجه شده اید که آیا می توانید کاری با پوست پسته انجام دهید.

یاد بگیرید چه چیزی را رشد دهید و چگونه از آن مراقبت کنید. تمام آنچه را که برای استفاده از پوست پسته در باغ خود نیاز دارید بدانید!
در حالی که به احتمال زیاد نمی توانید صدف ها را بخورید، آیا می دانستید که آنها در باغ و خانه شما کاربردهای شگفت انگیزی دارند؟

بنابراین دفعه بعد که با یک کاسه کامل پوست پسته باقی ماندید، آنها را در سطل زباله نیندازید. پوسته ها را به آرامی با آب بشویید و اجازه دهید قبل از انجام کاری با آنها کاملا خشک شوند.

چیزی واقعاً خاص در مورد پوست پسته وجود دارد. از رنگ گرفته تا بافت و شکل، قطعاً دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

هر دو پوسته نمکی و بدون نمک کاربردهای جالب و شگفت انگیزی را ارائه می دهند. با این حال همیشه از پوست پسته بدون نمک در باغ استفاده کنید زیرا سدیم برای گیاهان سمی است و می تواند آنها را پژمرده کند.

اگر اتفاقی افتاد که فقط نمک‌های نمکی در دست دارید، قبل از استفاده مناسب در باغ، آن‌ها را کاملاً بشویید و خشک کنید. ما روش‌های فوق‌العاده منحصربفرد و خلاقانه‌ای را گردآوری کرده‌ایم که از طریق آنها می‌توانید پوست پسته را در خانه و باغ خود تغییر دهید.

وقتی صحبت از زهکشی گلدان می شود، مواد معمولی که استفاده می شود شامل سنگریزه ها و سنگ های کوچک است. اما، همانطور که مشخص است، پوست پسته گزینه بسیار بهتری است و مزایای بیشتری نسبت به اولی دارد.

بزرگترین مزیت آنها این است که در نهایت تجزیه زیستی می شوند. این به سادگی به این معنی است که وقتی گیاهان خود را مجدداً گلدان می کنید، مجبور نخواهید بود آنها را از خاک بیرون بیاورید.

علاوه بر این آنها همچنین با تخلیه رطوبت اضافی، سیستم ریشه را فوق العاده سالم نگه می دارند.