میوه خشک ارگانیک باعث جلوگیری از ریزش پل محمد حسن خان در شهر بابل شد

یک وعده 100 گرم بادام هندی حاوی:

1- کالری: 596 کیلو کالری
2- کربوهیدرات: 22.3 گرم
3- پروتئین: 21.2 گرم
4- فیبر: 3.3 گرم
5- چربی ها: 46.9 گرم
گردو آجیل درختی از خانواده Juglans است. این مهره ها در محفظه بیرونی محکمی قرار دارند که برای رسیدن به مهره باید آن را بردارید.

میوه خشک

گردو از آن دسته از میوه خشک ارگانیک است که منبع عالی امگا 3 گیاهی که یک ماده مغذی ضروری است. محتوای امگا 3 آنها را برای سلامت مغز بسیار مفید می کند. آنها بافت و شکل منحصر به فردی دارند که شبیه مغز انسان است.

خاصیت تیز کنندگی مغز امگا 3 و شکل منحصر به فرد گردو باعث محبوبیت آن به عنوان غذای مغز شده است. DHA، شکلی از اسیدهای چرب امگا 3 از سلامت مغز نوزادان محافظت می کند.

عملکرد شناختی را در بزرگسالان بهبود می بخشد و از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن جلوگیری می کند یا کاهش می دهد.

ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در گردو به کاهش استرس، پیشگیری از سرطان و مفید برای مو و پوست کمک می‌کند.

کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌ها به ارزش کالری کل گردو کمک می‌کنند که آن‌ها را کاملا سیرکننده می‌کند. می توانید در صبحانه خود گردو را به عنوان آجیل خام بگنجانید یا به بلغور جو دوسر یا ماست اضافه کنید.

یک اونس یا 100 گرم گردو حاوی:

کالری: 687 کیلو کالری
کربوهیدرات: 11 گرم
پروتئین: 15.6 گرم
فیبر: 6.7 گرم
چربی ها: 64.5 گرم

فندق آجیل درختی است که طعمی ترد، شیرین و آجیلی دارد. آنها یک پوشش دانه سخت دارند که برای دسترسی به مهره باید آن را بردارید. فندق یک انتخاب غنی از مواد مغذی برای آجیل است.

فندق به افزایش سطح لیپوپروتئین با چگالی کم کمک می کند که می تواند به کاهش سطح کلسترول خون کمک کند. آنها همچنین منبع خوبی از آهن هستند که خون ما برای تامین اکسیژن سالم در بدن به آن نیاز دارد. می توانید فندق را به میلک شیک خود یا در پای، ترافل و غیره اضافه کنید.