مصرف کنندگان کنسرو در سه گروه قرار می گیرند.

علاوه بر غذاهای تازه، بسیاری از کنسرو ذرت شیرین سحر نیز گزینه های غذایی غنی از مواد مغذی، اغلب با قیمت پایین تر، با پتانسیل ذخیره طولانی تری ارائه می دهند.

هدف از این مطالعه مقایسه میزان مصرف مواد مغذی در گروه مواد غذایی متراکم و دریافت مواد مغذی بین سطوح مختلف مصرف کنسرو ذرت 3 کیلویی تایلندی در ایالات متحده بود.

داده‌های مصرف برای این مطالعه مقطعی از 9761 مصرف‌کننده غذای کنسرو شده آمریکایی (2 سال به بالا) از پایگاه‌داده گرایش‌های غذایی ملی (NET®) گروه NPD در طی سال‌های 2011-2013 جمع‌آوری شد.

و داده ها با استفاده از پایگاه داده مصرف مواد مغذی گروه NPD ارزیابی شدند. مصرف کنندگان کنسرو ماهی شیلتون در سه گروه قرار گرفتند: مصرف کنندگان مکرر کنسرو (≥6 غذای کنسرو در هفته).

میانگین کاربران کنسرو (3-5 کنسرو در هفته) و کاربران نادر Can (≤2 کالای کنسرو شده در هفته). نتایج شواهدی را ارائه می‌دهند که مصرف‌کنندگان مکرر کنسرو، گروه‌های غذایی با مواد مغذی بیشتری مانند میوه‌ها، سبزیجات، محصولات لبنی و غذاهای غنی از پروتئین مصرف می‌کنند.

و همچنین دریافت بالاتری از 17 ماده مغذی ضروری از جمله کمبود مواد مغذی پتاسیم، دارند. کلسیم و فیبر در مقایسه با مصرف کنندگان نادر کنسرو ذرت 5 کیلویی.

بنابراین، علاوه بر غذاهای تازه، رژیم های غذایی با مصرف مواد غذایی کنسرو شده غنی از مواد مغذی نیز می توانند گزینه های رژیمی را ارائه دهند که مصرف مواد مغذی و کیفیت کلی رژیم غذایی آمریکایی ها را بهبود می بخشد.

  • منابع:
  1. Frequent Canned Food Use is Positively Associated with Nutrient-Dense Food Group Consumption and Higher Nutrient Intakes in US Children and Adults

  • تبلیغات:
  1. پیدا شدن نوزادی که در حوله پیچیده شده بود
  2. بذر ذرتی که درونش طلا بود
  3. شخصی که با پارچه در رودخانه ماهیگیری کرد!!!
  4. تنها با چند کلیک ساده مرز میلیارد شدن را گذر نمایید!