لباس نوزادی و حفظ دمای بدن

باید بتواند به راحتی حرکت کند، بنابراین نباید آنقدر در بسته باشد که نتواند از نردبان زمین بازی بالا برود یا در برف غوغا کند. لباس نوزادی دخترانه هم درست مانند همین موضوع می باشد.

بعلاوه هر وسیله ای که یک کودک نوپای مستقل بتواند خودش آن را بکشد یا از بین ببرد، برای طرز فکر من-انجامش بیشتر قابل قبول خواهد بود.

حتی اگر کوچولوی شما علاقه ای به لباس پوشیدن یا درآوردن خودش ندارد، اگر هنوز به طور کامل آموزش ندیده است، برای سلامت عقل خود می خواهید به سراغ لباس های راحت/آسان بروید. چند نکته خرید خاص که باید روی آنها تمرکز کنید: کاردستی با کاغذ جهت ساخت انواع ماکت.

روی لایه های سبک دراز بکشید. لایه های زیر لباس بیرونی کودک شما گرما را به دام می اندازد. تاپ های ساخته شده از پنبه، پشم مرینو یا پلی پروپیلن سبک را انتخاب کنید و آنهایی را انتخاب کنید که روی پوست هنوز حساس کودکتان احساس خوبی داشته باشند. آموزش دوخت بالش عروس

از ژاکت های حجیم دوری کنید، زیرا او را بیش از حد گرم می کند و از حرکت راحت او جلوگیری می کند. مطمئن شوید که جوراب‌ها آنقدر ضخیم نباشند که چکمه‌های برفی کودک نوپا به راحتی روی آن‌ها قرار نگیرد.

  • منابع:
  1. How to Dress a Toddler for the Weather

  • تبلیغات:
  1. تست استرس اکسیداتیو در بیمارستان‌های آموزشی لیدز
  2. بازار خرید گل و گیاه آپارتمانی کم نور
  3. علوم نانو و فناوری نانو بر درک مفهومی معلمان علوم
  4. استفاده از مشعل در روشن کردن منزل پادشاه