لباس فرم مدرسه برای از بین رفتن تنبلی بچه ها بسیار کارساز می باشد

دانش آموزان هنگام حضور در مدرسه باید لباس مدرسه را بپوشند مگر اینکه دلیل خاصی وجود داشته باشد.

علاوه بر این، کتب درسی خانواده فناوری و اخلاق پوشیدن یونیفرم مدرسه را برای رویدادهایی مانند عروسی در بخش آداب لباس توصیه می کنند. در واقع کاملاً خوب می پوشد.

به ویژه، اگر رنگ تیره و کسل کننده ای است مانند مشکی یا آبی سرمه ای، پوشیدن آن در هنگام رفتن به مجلس عزا اشکالی ندارد. همچنین پوشیدن لباس فرم مدرسه در رویدادهایی مانند نمایش های مدرسه توصیه می شود.

به همین دلیل، لباس فرم مدرسه بسته به فصل ، لباس های زمستانی و لباس های بهاری و پاییزی است. تقسیم به لباس تابستانی.

به طور کلی، بر اساس تقویم میلادی، لباس‌های زمستانی از نوامبر تا مارس، لباس‌های بهاره و پاییزی از آوریل و اکتبر و از می تا سپتامبر پوشیده می‌شوند.لباس تابستانی می پوشد.

علاوه بر این، از اواسط آوریل تا اواخر ماه مه، و از سپتامبر تا اکتبر، یونیفورم مدرسه مختلط است. در گذشته زمانی فقط لباس های زمستانی و تابستانی وجود داشت اما در فصل بهار و پاییز به صورت ترکیبی از لباس های زمستانی و تابستانی عمل می شد.

اخیراً مدارسی وجود دارند که لباس‌های فرمی را که باید هر ماه پوشیده شوند را تعیین نمی‌کنند و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند آزادانه بین لباس‌های زمستانی، لباس‌های بهاری و پاییزی و لباس‌های تابستانی انتخاب کنند.

در کره، از دوران راهنمایی در سال 2002، این لباسی است که همه، به جز تعداد کمی، حداقل یک بار آن را پوشیده اند.
 در دهه 1990، زمانی که لباس فرم مدارس در اکثر مدارس احیا شد، مدارس راهنمایی آموزش اجباری نبود، بنابراین آنها نمی توانستند به مدرسه بروند، بنابراین افراد کمی بودند که هرگز آن را نپوشیده بودند.
تا زمانی که به مدرسه نروید، حداقل یک بار لباس فرم مدرسه را می پوشید. موارد معافیت از حضور در مدرسه به دلیل بیماری صعب العلاج و غیره، فوت قبل از ورود به دوره راهنمایی و یا دانش آموزانی که برای تحصیل به خارج از کشور رفته اند استثنا می باشد. دبیرستان آموزش اجباری نیست، بنابراین اگر به مدرسه نروید، ممکن است مجبور نباشید لباس دبیرستان بپوشید.

اولین عاملی که برای انتخاب لباس فرم مدرسه مناسب باید در نظر گرفت “کیفیت” است. لباس فرم مدرسه با کیفیت بالا تناسب راحت تری را برای دانش آموزان فراهم می کند.

به ویژه، بررسی ارزیابی، بازرسی و گواهینامه ای که به طور عینی کیفیت لباس فرم مدارس را نشان می دهد، مانند نشان Q، نشان گواهی محصول نساجی داخلی و گواهینامه کیفیت و ایمنی 3 مرحله ای در استانداردهای معاینه کیفی ضروری است.

لباس فرم مدرسه هوشمند تمام معیارهای غربالگری از جمله جنس لباس مدرسه، شرایط دوخت، عملکرد تحویل و رفع نقص را گذراند و نشان Q را از موسسه تحقیقات و تست پوشاک کره دریافت کرد.

به طور خاص، بازرسی سیستماتیک ایمنی هر سال در سه مرحله انجام می‌شود: مواد اولیه، مواد فرعی و محصولات نهایی هم برای لباس‌های فرم مدرسه و هم برای لباس‌های بدنسازی، و آزمایش‌هایی حدود 1000 بار در سال برای کنترل کیفیت کامل انجام می‌شود.