فوم با چگالی بالا به دلیل ساختار سلولی محکم آن بسیار سنگین است. در نتیجه، شهرت فوق العاده سختی دارد و طول عمر زیادی دارد.

طراحی منحصر به فرد آن به بدن افراد روی مبل پاسخ می دهد. این مقدار استثنایی کمک می کند و می تواند به سرعت به حالت قبلی خود بازگردد. بالشتک های کف مبل با چگالی بالا نیازی به خم شدن آسان ندارند.

فوم برای مبل

فوم سلول باز نرم برای کوسن مبل عالی است. ممکن است از عنوان آن فرض کنید که حاوی سلول های باز است که به هوا اجازه عبور آسان را می دهد.

این ویژگی باعث بهبود و افزایش اثربخشی فشار کف می شود. هر زمان که روی این بالشتک فوم دراز بکشید، وزن شما تمام هوا را خارج می کند و بالشتک با بدن شما سازگار می شود.

تجارت مبلمان اغلب از این فوم برای ساخت کوسن های مبل استفاده می کند.

در مقایسه با فوم با چگالی بالا، این فوم راحتی را ارائه می دهد اما کمی موثرتر است. مدت زمان فوم با کیفیت متوسط ​​حدود 5 سال است.

خیلی سریع از فشار به شکل اولیه خود باز می گردد.اگر از مبل های نرم لذت می برید، فوم لوکس به دلیل دوام آن گزینه بسیار شگفت انگیزی است. بالش های فوم لوکس فقط با قدرت متوسط ​​ارائه می شوند.

فوم لوکس به دلیل ویژگی‌های باکیفیت آن، معمولاً در ساخت بالشتک‌های مبلمان غنی استفاده می‌شود. لوکس همچنین برای ایجاد بهترین مبل برای کمردرد مناسب است زیرا بسیار قوی است.