سوسیس و کالباس خانگی که باعث تولید اکسیژن می شوند

به سوسیس و کالباس چراغ سبز نشان دهید حتی اگر رژیم دارید. سوسیس و کالباس خانگی در مقایسه با 20 سال پیش از همه نظر بهبود یافته است ویتامین ها و املاح معدنی بیشتری دارد و چربی و کلسترول کمتری دارد.

این خبر خوب از نظرسنجی انجام شده توسط موسسه ملی تحقیقات غذا و تغذیه و توسط ایستگاه آزمایشی برای صنعت نگهداری مواد غذایی به دست آمده است.

اما مراقب باشید، برای یک رژیم غذایی صحیح و سالم نباید اغراق کنید.گوشت قرمز چند بار در هفته و وعده های کوچک محققان پنج برش گوشت را در نظر گرفتند که به راحتی روی میزهای ما یافت می‌شوند.

لاغرترین بریدگی کمر باقی می ماند که در مقایسه با 20 سال قبل بیش از نیمی از چربی خود را از دست داده است.حتی سوسیس، که ظاهراً غنی‌تر از چربی بود، نقش خود را ایفا کرد چربی 15 درصد کاهش یافت.

همانطور که انجمن صنعتی گوشت توضیح می دهد، به لطف یک رژیم غذایی هدفمند نیز برای خود گاو، دانه کتان و روغن ماهی (برای افزایش حضور اسیدهای چرب خوب) و ویتامین E، یک آنتی اکسیدان طبیعی (برای کاهش حضور آن) اسیدهای چرب اشباع شده است.

همچنین خبرهای خوب در زمینه کلسترول و سدیم. بیایید 100 گرم کمر را در نظر بگیریم: امروز 57 میلی گرم کلسترول وجود دارد، اما بیست سال پیش این مقدار 88 بود.

“گوشت گاو مطمئناً بهبود یافته است به ویژه محتوای چربی کل کاهش یافته است. اما همچنان باید به یاد داشته باشیم که گوشت را باید کم مصرف کرد بهتر است روی سبزیجات تمرکز کنید.

سپس باید توجه زیادی به روش پخت و پز شود. او می افزاید: «اگر گوشت با شیر یا کره پخته شود، محتوای چربی اشباع شده افزایش می یابد. بهتر است از روغن زیتون استفاده کنید.

آنها نسبت چربی را تغییر می دهند و چربی های چند غیر اشباع سالم تر را افزایش می دهند. برای کباب کردن بله، اما یک بار در ماه و بدون خوردن قسمت های سوخته گوشت خام بهتر است با کمی روغن زیتون و لیمو که به جذب آهن کمک می کند.