ساعت bigotti زنانه که اختلاس رییس بانک را لو داد

ساعت نقره ای آنالوگ Titan Karishma یک ساعت زنانه براق، ظریف و قابل اعتماد است.

این صفحه دارای صفحه نقره‌ای با رنگ آفتابی با بند فلزی نقره‌ای کلاسیک است که همه آن‌ها با دقت در یک جعبه فلزی گرد محصور شده‌اند. زمان با شاخص های فلزی در فواصل پنج دقیقه ای و سه عقربه ساده روی این ساعت با بدنه فولادی براق نمایش داده می شود.

علاوه بر این، این ساعت bigotti زنانه دارای یک بند پیوندی طرح‌دار براق با یک گیره کشویی 3 تکه برای تناسب سفارشی، و همچنین 3 دستگاه خودپرداز ضد آب و شیشه‌های معدنی برای ضد خش بودن آن است.

علاوه بر این، شاخص کریستال سواروفسکی در صفحه‌بندی این ساعت را از بقیه جدا می‌کند و حس زیبایی به آن اضافه می‌کند. در نهایت، این زیبایی همیشگی با عملکرد مدرن برای هر کسی که می‌خواهد هر روز زیبا به نظر برسد، ضروری است.

ساعت

ساعت آنالوگ Timex Fria Mother of Pearl ساعتی مقاوم در برابر آب، براق و قابل اعتماد است. این لنزهای مقاوم در برابر خش و قاب‌های بادوام را ترکیب می‌کند تا تایمکس شما را برای سال‌ها حفظ کند.

مجموعه های Timex با دستبندهای قابل تنظیم استیل ضد زنگ یا بندهای چرمی با دقت دوخته شده در دسترس هستند و این ساعت با قاب های فولادی ضد زنگ برس خورده و آبکاری شده ساخته شده است.

علاوه بر این، انرژی آن توسط یک باتری نیز تامین می شود که سیگنال الکتریکی را از طریق یک قطعه کوارتز کریستالی ارسال می کند.

علاوه بر این، این ساعت دارای صفحه نمایش چند منظوره با ویژگی هایی مانند نمایش تاریخ، نمایش روزهای هفته و نمایش 24 ساعته است. در نهایت، این ساعت تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم است، بنابراین شما برای هر ماجراجویی آماده خواهید بود.

ساعت TIMEX Analog یک ساعت زنانه قابل اعتماد، شیک و با طراحی ارگونومیک است. این با دستبندهای قابل تنظیم استیل ضد زنگ یا بندهای چرمی با دقت دوخته شده موجود است و با قاب های فولادی ضد زنگ برس خورده و آبکاری شده ساخته شده است.

علاوه بر این، این ساعت دارای لنزهای ضد خش و قاب های بادوام است تا تایمکس شما را برای سال ها حفظ کند. علاوه بر این، یک ساعت کوارتز نیز دارد که توسط باتری تغذیه می شود که سیگنال الکتریکی را از طریق یک قطعه کوارتز کریستالی ارسال می کند. در نهایت با حداقل 30 متر مواد ضد آب برای هر ماجراجویی آماده خواهید شد.