زغال چینی رکورد عامل جذب کلسیم در بدن است

اکثر مشاغل تولید زغال قلیان نارگیل در اندونزی واقع شده اند. یک سؤال کاملاً منطقی مطرح می شود – چرا دقیقاً اینجا؟ جواب بسیار ساده است.

واقعیت این است که در این منطقه دسترسی رایگان به حجم عظیمی از مواد اولیه مناسب وجود دارد. اساس محصول پوسته نارگیل است. از چوب معمولی برای خراب نشدن عطر مخلوط دود استفاده نمی شود.

نارگیل به دلیل خشک شدن با کیفیت بالا مواد خام در زیر نور سوزان خورشید تقریبا هیچ بوی نامطلوبی تولید نمی کند. پوسته به قطعات کوچک بریده شده و در کوره های مخصوص تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد.

مواد خام با دقت از زباله ها الک می شوند. تکه های نارگیل سوخته را در نوعی همزن قرار می دهند. در اینجا محصول آینده به یک توده همگن تبدیل می شود. ترکیبات چسب آلی به پودر حاصل اضافه و زغال چینی رکورد تولید می شود.

 

مواد اولیه زیر پرس ها قرار می گیرد. بریکت های زغال سنگ تشکیل می شود. استفاده از نازل های تکنولوژیکی مختلف این امکان را فراهم می کند که محصولاتی با اندازه ها و اشکال مختلف در خروجی به دست آورید.

توده های زغال سنگ با فرمت خاصی از زیر پرس بیرون می آیند. با عبور آنها از نوار نقاله، محصولات به قطعات شکسته می شوند. این توسط روش تهویه زغال سنگ دنبال می شود.

بریکت ها در اتاق های خشک و دارای تهویه مناسب قرار می گیرند. نمونه های معیوب گرفته شده و به قراضه ارسال می شود. محصولات تمام شده در بسته بندی توزیع و روانه بازار می شود.

به لطف این فرآیند تولید، یک زغال قلیان واقعا با کیفیت به دست می آید که به سرعت و به طور یکنواخت در محل گرم می شود. متوسط ​​زمان سوختن محصولات نارگیل حداقل یک ساعت است. دمای حرارت در حد مطلوب برای گرم کردن خوب مخلوط سیگار و جلوگیری از سوختن است.