راز دختر بچه ای که به فضا فرستاده شد

آیا می دانستید دختر بچه ای از زمینه به فضا پرتاب شده است؟ دلیل استفاده از دختربچه برای سفرهای فضایی چه چیزی می باشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

پوشاک ورزشی

مهم ترین عامل برای خرید این محصول جنس آن می‌باشد که معمولاً از جنس نخ یا پلی استر است. تولیدکنندگان پوشاک ورزشی محصولات خود را در نوع مردانه و زنانه تولید می نمایند. نوع زنانه آن دارای طرح های گوناگون و رنگبندی های متفاوت که باب میل خانم های ورزشکار و خوش سلیقه می باشد.

هویج گرد

یکی از خوشمزه ترین و خوشرنگ ترین مواد غذایی هویج گرد و فلفل دلمه ای می باشد، این محصول در تهران، شیراز، مشهد و دیگر شهرها کشت می شود، این محصول دارای انواع مختلف بوده و علاوه بر ایران در سایر کشورهای جهان نیز کاشت و برداشت می شود این ماده سرشار از ویتامینها و مواد مغذی بوده و خاص و فواید بی شماری برای بدن دارد غذاهای مختلفی با استفاده از هویج پخته می شود. از این محصول در تهیه و تولید ترشی، مربا، انواع کیکها و غیره استفاده می شود این ماده علاوه بر داشتن طعم عالی خاصیت درمانی نیز دارد.

فروش سیب زمینی

امروزه خرید عمده سیب زمینی توسط کارخانه های تولید کننده مواد غذایی و تنقلات صورت می گیرد، چیپس و خلال سیب زمینی آماده از مهم ترین فرآورده های سیب زمینی به شمار می روند. علت اصلی رونق بالای خرید و فروش سیب زمینی به صورت عمده کاربرد بسیار زیاد آن در آشپزی است، در یک بیان کلی و خلاصه وار می توان گفت که این ماده غذایی برای تهیه انواع سوپ، خوراک، خورش، کتلت و کوکو به کار می رود، به عنوان مثال خورش قیمه یکی از مهم ترین و محبوب ترین غذاهای ایرانی است که سیب زمینی از مواد اولیه اصلی آن محسوب می گردد.

گوشت بوقلمون

آیا تا به حال راجع به گوشت بوقلمون و خواص معجزه آسای آن چیزی شنیده اید و یا طعم بی نظیر آن را چشیده اید؟ بوقلمون پرنده بزرگی از دسته ماکیان سانان است که اروپاییان در اولین برخورد با آن، تصور می‌کردند که گونه ای از پرندگان گینی است که از ترکیه به اروپا آمده به همین دلیل نام آنرا( turkey) نامیدند.