دمنوش آویشن کوهی موجب استحكام ناخن مي شود

چای با آویشن چیست؟ چه خواص پزشکی دارد؟ آویشن از یونانی باستان به معنای “قدرت روح” است.

 به دلیلی این نام را به او داده اند. دم کرده ها و جوشانده ها با مشارکت آنها می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند، شرایط دردناک را تسکین دهد و اثرات مضر میکروب ها و مواد شیمیایی سمی را کاهش دهد.

همچنین، این دمنوش آویشن کوهی قادر است عملکرد تولید مثل مردان را عادی کند، بنابراین برای افراد مسن مفید است. به دلیل داشتن ویتامین بالا می توان از آن به عنوان منبعی از این مواد لازم برای انسان استفاده کرد.

مقادیر زیاد پتاسیم به کاهش فشار خون، تقویت عروق خونی و دفع آب اضافی از بدن کمک می کند.

دمنوش آویشن کوهی

همچنین به درمان قولنج معده، نفخ شکم و زخم معده کمک می کند. برای شکستگی ها، افسردگی، چای با آویشن شما را شاد می کند، نشاط و احساسات مثبت را اضافه می کند.

این به خلاص شدن از شر اشتیاق مخرب به الکل کمک می کند، زیرا می تواند باعث بیزاری الکلی نسبت به الکل شود و از وابستگی خلاص شود.

با خماری، این نوشیدنی معجزه آسا سردرد را تسکین می دهد و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.همچنین بیش از 2 هفته متوالی از این نوشیدنی سوء استفاده نکنید.

بین دوره ها به مدت 2 ماه استراحت لازم است. اگر در طول درمان به طور ناگهانی نیاز به مصرف دارو داشتید، باید آن را به پزشک خود گزارش دهید.

برای به دست آوردن یک اثر درمانی، باید بدانید که چگونه آویشن را به درستی دم کنید. دستور العمل های مختلفی برای تهیه آن وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم.

ساده ترین روش پخت بسیار شبیه به دم کردن معمولی است. 2 قاشق غذاخوری مصرف کنید. قاشق غذاخوری علف خرد شده، 1 لیتر آب جوش بریزید و به مدت یک ساعت دم کنید. سپس نوشیدنی فیلتر شده و برای هدف مورد نظر استفاده می شود.

به همین ترتیب، می توانید چای عسل را با آویشن تهیه کنید. دستور غذا در این مورد با یک قاشق عسل تکمیل می شود، که پس از صاف کردن، در یک تزریق گرم حل می شود. این نوشیدنی فواید مضاعف دارد و برای درمان سرماخوردگی، عفونت های ویروسی استفاده می شود.