دستگاه ساکشن اتاق عمل که در دریا هم کار می کند

دستگاه ساکشن جراحی با استفاده از گاز فشار مثبت دستگاه مکش جراحی که از گاز فشار مثبت استفاده می‌کند.

دستگاه ساکشن اتاق عمل، سیستم ها و روش های ارائه استنشاق در اینجا توضیح داده شده است.
این درخواست اولویت را از شماره سریال برنامه موقت ایالات متحده به شماره 62/319،189، ارائه شده در 6 آوریل 2016، درخواست می کند. این افزونه ثبت اختراع ایالات متحده شماره 15/480365 است که در 5 آوریل 2017 ثبت شده است. که هر کدام با مرجع در اینجا گنجانده شده است.
مکش را می توان به روش های مختلفی برای کاربردهای مختلف تولید کرد. دستگاه های تولید استنشاق معمولاً برای حذف گاز، مایع یا هر ترکیبی از آنها از محیط اطراف استفاده می شود.
مکش معمولاً توسط دستگاه های الکتریکی یا موتوری تولید می شود که معمولاً پر سر و صدا و آزاردهنده هستند.
ساکشن
یک سیستم ورودی پیچیده‌تر ممکن است شامل هدایت جریان یک گاز تحت فشار از طریق یک مجرا برای ایجاد یک منطقه کم فشار باشد.
 به عنوان مثال، دستگاه‌ها و سیستم‌هایی که جریان گاز تحت فشار را از طریق یک مجرا هدایت می‌کنند، جریان جت پر سرعت گاز تحت فشار را از طریق مجرا ایجاد می‌کنند و در نتیجه یک ناحیه کم فشار روی مجرا ایجاد می‌کنند.
هدف از این اختراع ارائه یک دستگاه مکش جراحی است که از گاز فشار مثبت استفاده می کند.
دستگاه ها، سیستم ها و روش های ارائه استنشاق در اینجا توضیح داده شده است. در برخی از تجسم ها، استنشاق به صورت غیرفعال ایجاد می شود.
فاش شده در اینجا یک دستگاه مکش جراحی است که از یک تقویت کننده هوا تشکیل شده است.
در برخی تجسم‌ها، تقویت‌کننده هوا شامل ساختاری است که یک حفره استوانه‌ای را تعریف می‌کند که یک دهانه اول در انتهای اول و یک دهانه دوم در انتهای دوم دارد.
 در برخی از تجسم ها، یک حفره استوانه ای توسط دیواره داخلی حفره تشکیل می شود. در برخی از تجسم ها، تقویت کننده هوا شامل یک دهانه حلقوی در دیواره داخلی نزدیک به انتهای اول است.
در برخی از تجسم ها، دهانه حلقوی یک دهانه جت را تشکیل می دهد که به گونه ای تنظیم شده است که به یک گاز تحت فشار اجازه می دهد تا از دهانه حلقوی خارج شود، یک ناحیه کم فشار در انتهای اول و یک ناحیه کم فشار در انتهای دوم ایجاد می کند، به طوری که یک جریان تقویت شده ایجاد می کند.
در تولید می شود دهانه حلقوی نیز طوری پیکربندی شده است که اجازه می دهد گاز تحت فشار با زاویه ای نسبت به دیواره داخلی حفره به سمت انتهای دوم وارد حفره شود.