حوله تن پوش گل برجسته باعث مرگ پیرمرد 86 ساله شد

اگر به دنبال ارتقاء حمام خود هستید، سرمایه گذاری در برخی از بهترین حوله های حمام که بودجه شما اجازه می دهد می تواند تحولی سریع و آسان ایجاد کند.

به هر حال، همانطور که جوآنا راس، متخصص محصولات و نوآوری شریدان، متخصص حوله های حمام لوکس جوآنا راس، به ما می گوید، هیچ چیز مانند دسته ای از حوله تن پوش گل برجسته خواب دار تازه که روی یک میله حوله قرار می گیرند.

در سبدها یا به طور مرتب روی قفسه چیده شده اند، نمی گوید آبگرم و اگر در حال حاضر نمی توانید یک تغییر کامل حمام را بپردازید، انتخاب مجموعه ای پر جنب و جوش از حوله های حمام راهی آسان و مقرون به صرفه برای تزریق رنگ به حمام خسته است.

به علاوه، البته، آنها برای خشک شدن نیز بسیار مفید هستند! با این حال، همه حوله های حمام از این نظر یکسان ساخته نمی شوند. هنگام خرید سه نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

حوله

اولین جی اس ام این عدد معادل گرم بر متر مربع است و هر چه این عدد بیشتر باشد، حوله حمام ضخیم تر و جاذب تر خواهد بود. وقتی صحبت از اندازه به میان می آید.

متوسط ​​حوله حمام شما 70 در 140 سانتی متر است. اگر چیز بزرگ‌تری می‌خواهید و ترجیح می‌دهید حوله‌تان را کاملاً دور خود بپیچید، ملحفه‌ای را انتخاب کنید که ابعادی در حدود 100 در 160 سانتی‌متر دارد.

در نهایت، مواد را در نظر بگیرید، پنبه جاذب محبوب‌ترین گزینه است، اما در این راهنما فهرستی از رایج‌ترین گزینه‌های موجود را خواهید یافت.

بنابراین، اگر حوله‌های فعلی‌تان در حال شروع به نظر می‌رسند کمی بی‌درخش در قفسه حوله‌تان به نظر می‌رسند ، برای یافتن بهترین انتخاب‌های ما در زیر ادامه دهید.

حوله های آجدار Sheridan بدون شک جزو بهترین هایی هستند که ما آزمایش کرده ایم. آنها فوق العاده جاذب هستند و به لطف بافت دنده ای که دارند می توانند بدن شما را سریع خشک کنند.

این حوله ها از 100% پنبه ساخته شده اند و به لطف GSM 670 وزن و ضخیم هستند.

ما حوله های زیادی را برای نوشتن این راهنما آزمایش کرده ایم، و هر بار این حوله های شریدان برتر بودند.

آنها نه تنها از نظر اندازه سخاوتمندانه هستند و منتقد ما نسخه حمام را دوست دارد، بلکه تعادل کاملی بین نرم و در عین حال به اندازه کافی زبر است که بدن شما را سریع خشک کند.

آنها هر بار کرکی از خشک‌کن بیرون می‌آیند، و مطمئن باشید که می‌توانیم این واقعیت را تضمین کنیم که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند، می‌توانید از آنها برای چند بار دوش گرفتن قبل از نیاز به شستشو استفاده کنید زیرا سریع خشک می‌شوند، به علاوه استفاده از آنها برای بیش از 6 ماه بدون شکایت.