جوراب مردانه نانو عطری هدیه بابانویل به خانم ها

پوشیدن مداوم جوراب نه تنها خطر ابتلا به بیماری پای ورزشکاران را افزایش می دهد.

تعریق هنگام پوشیدن جوراب مردانه نانو عطری می‌تواند باعث ایجاد پاهای پنیری بدنام شود. از سوی دیگر، به خوابیدن بدون جوراب کمک می کند تا پاهای شما بتوانند «هوا خارج شوند».

فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که ترجیح می دهید با جوراب بخوابید یا بدون جوراب . هرکسی که پاهایش سرد است و در غیر این صورت به سختی می‌خوابد، نیازی به بدون جوراب ندارد.

به خصوص در زمستان، جوراب ها به شما کمک می کنند تا واقعاً راحت باشید. اگر جوراب می پوشید، باید مطمئن شوید که جوراب خیلی تنگ نباشد. جایی برای حرکت انگشتان پا بگذارید؟ جوراب ها نیز نباید به مچ پا بریده شوند.

جوراب های ساخته شده از پنبه قابل تنفس نیز توصیه می شود تا پاهای شما عرق نکند. بهتر است هرازگاهی جوراب نپوشید و اجازه دهید پاهایتان یک شبه نفس بکشد.

این با استفاده از مواد ترکیبی پشمی ساخته شده است که برای پوشیدن در زمستان مناسب است و با انتخاب نخ NEP که مناسب با لباس های زمستانی است طراحی شده است.

بزرگترین مزیت مواد پشمی گرم بودن آن است. بر خلاف جوراب های آنگورا که جزو جوراب های زمستانی است، ریزش ندارند، بنابراین می توان آن ها را عملا مانند جوراب های نخی پوشید که یک مزیت بزرگ است.

این بسیار گران‌تر از نخ پنبه‌ای معمولی است و فرآیند فرآیند نیز دشوار است، مانند شستن آن در آب قبل از پردازش و سپس پردازش آن. شستن با آب به لمس نرم و گرما در هنگام پوشیدن کمک می کند و با حفظ احساس برس خوردگی متمایز پشم کمک می کند.

جهل با نواری طراحی شده است که مچ پا را حدود 7 سانتی متر نگه می دارد و بقیه با نادانی بافته می شود. دنده فقط برای مچ پا طراحی شده است و یک طرح دنده نسبتا پهن با 7 گل است.

مشخصه آن این است که دنده ها تا کف پا پایین نمی روند و فقط تا مچ پا طراحی شده اند.