برای گیاهخواران حبوبات بهترین گزینه می باشد.

برای گیاهخواران، گیاهخواران و انعطاف پذیرانی که می خواهند مصرف محصولات حیوانی خود را کاهش دهند یا حذف کنند، گرفتن نفخ حبوبات گزینه ایده آلی برای مصرف پروتئین کافی هستند.

با این حال، آنها یک نقطه ضعف دارند: حبوبات حاوی تمام اسیدهای آمینه (عناصر تشکیل دهنده پروتئین ها) لازم برای نیازهای ما نیستند.

به همین دلیل است که آنها باید در کنار غلات مصرف شوند، که حاوی اسیدهای آمینه دقیقی هستند که حبوبات ندارند (و بالعکس). خیلی نگران نباشید: این ترکیب به ندرت مشکل ساز است زیرا ما به مصرف غلات زیاد (مانند نان، ماکارونی، برنج) عادت داریم. مبل کرم قهوه ای دارای انواع  متفاوت می باشد و از قوی ترین رقبای سایر مبل ها به شمار می رود.

حبوبات همچنین سرشار از کربوهیدرات و فیبر هستند. 100 گرم لوبیا قرمز بیش از 15 گرم فیبر دارد، یک ماده مغذی ضروری که اغلب در بشقاب روزانه ما وجود ندارد. طبع لوبیا چیتی دارای خواص درمانی بالایی می باشد.

مقاله 2021 از تولی و همکاران. منتشر شده در Nutrients، مجله معتبر تغذیه انسان، نشان می دهد که مصرف غلات کامل (WG) با خطر ابتلا به دیابت نوع 2، بیماری های قلبی عروقی و چندین نوع سرطان رابطه معکوس دارد. ظروف آرکوپال از جمله ظروف با کیفیت می باشد.

  • منابع:
  • تبلیغات:
  1. قلموی نقاشی مناسب و کاملاً متفاوت
  2. آگاهی روزافزون در مورد مسائل تغذیه‌ای با علاقه به غذای ایمن
  3. بهبود حلالیت کورکومین در این محیط آبی
  4. کشت گردو با مواد پلی اتیلن!