با قابلمه گرانیتی پیلو فوتبال های دنیا را تماشا کنید

ظروف گرانیتی دارای هسته فولادی کربنی هستند که با مینای چینی پوشانده شده است. شاید بپرسید که چرا گرانیت نامگذاری شده است؟

آیا حاوی گرانیت است؟ به دلیل شباهت ظاهری و نداشتن گرانیت گرانیت نامگذاری شده است. ظروف گرانیتی با وجود سطح اسیدی، برای پختن هر نوع آشپزی ایمن هستند.

هنگام خرید قابلمه گرانیتی پیلو پخت و پز، توجه به قابلیت های نچسب محصول بسیار مهم است. اگر ظروف آشپزی گرانیتی و سرامیکی باکیفیت می‌خرید، باید آزمایش را دور بزند.

از آنجایی که هر دو دارای روکش چینی خوبی هستند از چسبیدن غذا جلوگیری می کند.

هر دو ظروف نچسب هستند، بنابراین می توانید غذاهای سالم تری برای خانواده خود بپزید. شما می توانید سس گوجه فرنگی را در هر دو ظرف بپزید زیرا طعم و بوی آشپز شما را تغییر نمی دهد.

این اجاق ها به شما در صرفه جویی در وقت و انرژی کمک می کنند. اما اجاق سرامیکی ترجیح داده می شود زیرا حرارت را حتی در زمان خاموش بودن به خوبی حفظ می کند.

مواد شیمیایی مضری که نباید در ظروف آشپزی وجود داشته باشد چیست؟ سرب، PFOA و PTFE مواد شیمیایی سمی هستند که نباید در ظروف آشپزی خود وجود داشته باشند.

اگر ظروف آشپزی با استانداردهای FDA مطابقت ندارند، پس نباید خرید کنید و ظروف آشپزی که می خرید باید اثبات شده باشد و آنها باید دستورالعمل های FDA را دنبال کرده باشند.

از آنجایی که هر دو ظروف حاوی عناصر سمی نیستند، برای زندگی انسان مضر نیستند. بسیاری از مردم ظروف گرانیتی را ترجیح می دهند زیرا خاصیت خرد شدن کمتری دارد و طعم و رنگ آن را تغییر نمی دهد.