با دستگاه گریل گاستروبک از محیط زیست در برابر آلودگی محافظت کنید

اگر در مورد کباب کردن جدی هستید، باید پول اضافی را برای Kamado Pro از Vision Grills خرج کنید. در حالی که در سمت گران تر قرار دارد، قیمت آن توسط ساختار محکم و بادوام پشتیبانی می شود. 

بدنه دستگاه گریل گاستروبک از یک ماده سرامیکی سنگین ساخته شده است که برای حفظ بهتر و توزیع یکنواخت گرما برای پخت و پز و دود کردن یکنواخت تر و کاهش میزان زغال چوبی که برای بدست آوردن استیک ها، دنده های عالی نیاز دارید، طراحی شده است.

هر بار مرغ سرامیک همچنین از پوسته بیرونی در برابر گرما محافظت می کند و خطر سوختگی را در هنگام بلند کردن درب یا برس زدن تصادفی روی گریل در هنگام استفاده کاهش می دهد.

 این درب دارای دو فنر کمکی برای کاهش وزن بالابر درب است که بررسی سریع غذا یا جابجایی اشیا را برای جلوگیری از سوختن آسان‌تر می‌کند. گریل دارای دو رنده برای پخت و پز در سطوح مختلف است. 

گریل

که برای پخت همزمان غذاهای مختلف بسیار مناسب است، مانند گوشت در طبقه پایینی که به منبع سوخت نزدیکتر باشد و سبزیجات بالاتر بروند تا نسوزند. همچنین شامل دو قفسه جامد برای پختن چیزهایی مانند پیتزا و نان های تخت یا غذاهای لطیف مانند ماهی است. 

جلوی گریل دارای یک پورت برای استفاده با استارت برقی همراه و همچنین دو دستگیره است که دمپرها را برای دمای ثابت کنترل می کند. کشوی خاکستر کشویی خالی کردن و تمیز کردن کامادو پرو را در زمانی که زغال شما خرج می شود آسان می کند.

 دو قفسه کناری نگه‌داشتن ادویه‌ها، سس‌ها و ابزار را آسان می‌کند، در حالی که چهار چرخ چرخ‌دار مانور دادن روی کباب‌پز را در اطراف عرشه یا پاسیو آسان می‌کنند. 

کامادو پرو دارای یک پوشش وینیل برای محافظت از آن در برابر عناصر در هنگام عدم استفاده و همچنین یک استارت برقی برای روشنایی سریعتر زغالی است. همچنین می توانید یک درج گازی برای تبدیل گریل به مدلی با سوخت پروپان برای پخت و پز تمیزتر خریداری کنید.