با خرید تلویزیون سامسونگ 49 اینچ جدید کودک خود را نابغه کنید

speedline__spacerدر حالی که صفحه‌نمایش تلویزیون‌های ما بزرگ‌تر و نازک‌تر می‌شوند، به لطف اتصال وای‌فای ما، هوش آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رایانه های غول پیکر واقعی، تلویزیون های هوشمند یا تلویزیون های متصل، به ویژگی های مختلفی مجهز هستند که می توانند زندگی شما را تغییر دهند! 

در اینجا چیزی است که باید بدانید تا از آن بهترین استفاده را ببرید.

آیا نمی دانید چگونه تلویزیون سامسونگ 49 اینچ جدید را از تلویزیون معمولی متمایز کنید؟ ساده است: تلویزیون هوشمند یا تلویزیون هوشمند، تلویزیونی است مجهز به اتصال اینترنت. به طور خلاصه تلویزیون + اینترنت = تلویزیون هوشمند.

به لطف یک پورت اترنت یا اتصال وای فای، تلویزیون به شبکه شما متصل می شود تا خدمات جدیدی را به شما ارائه دهد: بازی ها، برنامه ها، مرورگر وب، فضای ذخیره سازی، VOD و غیره.

بنابراین، این تلویزیون‌های متصل، صفحه‌نمایش‌های هوشمند واقعی هستند که با رایانه‌ها یا تلفن‌های هوشمند قابل مقایسه هستند. حتی یک پردازنده، حافظه، ذخیره‌سازی، یک ماژول وای‌فای وجود دارد.

به قدری قابل مقایسه است که با برنامه هایی که باید از فروشگاه برنامه از طریق یک سیستم عامل (OS) دانلود شوند نیز کار می کنند.

این سیستم عامل بسته به مارک تلویزیون متصل متفاوت است. بنابراین اتاق نشیمن شما به یک مرکز چند رسانه ای واقعی تبدیل می شود.

به طور خلاصه، یک فناوری بسیار زیبا! خبر خوب این است که هر خانواده ای که اتصال اینترنتی قوی دارد، می توانید تلویزیون هوشمند دریافت کنید. اتصال بهتر و سریعتر، بهتر است!

چه کسی می گوید تلویزیون متصل لزوما می گوید سیستم عامل، بنابراین رابط اختصاص داده شده به دسترسی به اینترنت.

چندین مورد وجود دارد که شناخته شده ترین آنها Android TV است. در ال‌جی، این سیستم‌عامل Web OS نامیده می‌شود، در حالی که سامسونگ از Tizen استفاده می‌کند. شما چیزی در مورد آن نمی دانید؟ وحشت نکنید ! این رابط‌ها بسیار «کاربر پسند» و بصری هستند و برای استفاده در صفحه بزرگ طراحی شده‌اند.

به لطف این سیستم ها است که می توانید به برنامه های ویدیوی درخواستی (VOD) و برنامه های تلویزیونی (بازپخش) و همچنین برنامه ها و ویجت هایی که برای شما بسیار آشنا هستند مانند YouTube، Netflix یا حتی آب و هوا دسترسی داشته باشید.