آزمایشی که تمام اطلاعات رنگ های خوراکی را برای افراد به نمایش گذاشت!

برای هر یک از 12 تصویر اصلی، سه نسخه اضافی با اقلام غذایی با رنگ‌های آبی، قرمز و سیاه و سفید (بی رنگ) ایجاد شد (شکل 1 را ببینید)، که در مجموع 48 تصویر غذا به دست آمد. نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای در اکثر نقاط توسط افراد مجرب آموزش داده می شود.

تصاویر سیاه و سفید به عنوان یک وضعیت کنترلی عمل می کردند که با عدم وجود رنگ آبی و قرمز مشخص می شد. تصاویر اصلی به عنوان شرایط مرجع یا پایه در نظر گرفته شدند (منعکس کننده ترجیحات فردی در مورد یک ماده غذایی). نحوه استفاده از رنگ پودری در کیک ها با بستنی های قیفی متفاوت می باشد.

تصاویر دارای وضوح 600 × 450 پیکسل یا 350 × 500 پیکسل بودند. امتیاز درخشندگی برای رنگ آبی و قرمز معادل (160 lm) بود. نحوه سیم کشی باغ انگور امروزه در اکثر نقاط انجام می شود.

در آزمایش 2، از همان 12 تصویر غذا مانند آزمایش 1 (در رنگ اصلی) استفاده شد. چهار نسخه مختلف با پس زمینه سفید، قرمز، آبی و خاکستری (سیاه و سفید) ایجاد شد (شکل 1 را ببینید). در هر دو آزمایش از رنگ قرمز و آبی یکسان استفاده شد. نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت در شرکت ها به صورت روزانه انجام می شود.

این مطالعه توسط کمیته اخلاق دانشگاه تایید شد و بر اساس اعلامیه هلسینکی انجام شد. همه شرکت کنندگان رضایت آگاهانه کتبی دادند.

  • منابع:
  1. Effects of Coloring Food Images on the Propensity to Eat: A Placebo Approach With Color Suggestions
  • تبلیغات:
  1. لوبیا چیتی تازه حاوی لیگنین
  2. موفقیت بزرگ چین در پرتاب ماهواره به فضا
  3. تولید آب شرب از اسید نیتریک
  4. اثرات کوتاه‌مدت و بلندمدت سلامتی کفپوش